14 paź 2011

Andriol (Mieczowy Pogromca)

Andriol jest pierwszym bosem w Auli Ocalonych. Znajduje się praktycznie na jej początku. W czasach gdy raid HoS trwał trzy godziny ten delikwent sprawiał mi trochę problemów i w 70% przypadków padałem na nim. Głównym powodem moich porażek była mała ilość HP (punktów życia).

To co warto wiedzieć o tym bosie:

  • Gdy rozpoczynamy atak przysuwa on całe party do siebie. Nie jestem pewien (bo nie miałem okazji sprawdzić), ale nawet gdybyśmy byli na samym początku instancji to przyciągnąłby wszystkich do siebie. W takim przypadku nie trzeba czekać na maruderów.
  • Jest to zakuty w pancerz tank który  ma wysoką obronę. Oczywiście teraz gdy idzie mocne party to nie odczuwa się tego i pada on po kilkunastu sekundach, ale idąc słabym raidem (w porównaniu do tego co jest teraz - a trzeba pamiętać, że jest to różnica około 12 poziomów postaci) odczuje się to na pewno.
  • Podczas walki w pewnym momencie pojawiają się ogniste konie. Pokrywają one szerokość pomostu na którym toczymy z delikwentem bitwę. Praktycznie są dwa sposoby by uniknąć śmierci w płomieniach
    • Hard mode: Należy znaleźć tor bez ognia tak byśmy stanęli pomiędzy pędzącymi końmi. Prawie zawsze nas osmala ale kapłan spokojnie nas ratuje z opresji.
    • Easy mode: Tank (osoba agrująca bossa) musi odwrócić go w drugą stronę tak by pozostała część drużyny stała za plecami Andriola. Gdy pojawią się konie pognają w przeciwną stronę niż drużyna. 
  • Kiedyś na jakimś forum wyczytałem, że osoba która jest druga w aggro i stoi blisko bosa dostaje bardzo silne ciosy. Nie wiem na ile to jest prawda bo sam nie bylem nigdy wysoko w aggro w HoS, a będąc w słabszym party zwykle było 2-3 tanków więc całość szła w jednego z nich.
Praktycznie więcej wiedzy na temat walki z tym bosem nie trzeba mieć. Co nam on daje po za memorkami? Wypadają z niego elementy różnych setów które po za wartością setu dają dodatkowe umiejętności. Dla mnie jako maga najważniejsze były Krwawe Buty, które są elementem setu Zakrwawione Ubranie. Można uzyskać umiejętność szczęśliwa szansa.